середа, 11 листопада 2020 р.

 

 

 

УКРАЇНА

ДОБРОПІЛЬСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ВІДДІЛ ОСВІТИ

ЄДРПОУ 02142833 вул. Банкова, буд. 10, м. Добропілля, Донецька обл., 85000

 тел.: (06277) 2-80-94 факс: (06277) 2-80-98 е-mail: viddil_osvita@mrd.gov.ua

 

НАКАЗ

 

  06.11.2020 року № 305

 

Про підсумки І (міського) етапу

Всеукраїнської краєзнавчої експедиції

учнівської молоді «Моя Батьківщина-Україна»

 

Згідно наказу відділу освіти Добропільської міської ради від 04.09.2020 року № 481  «Про проведення І (міського) етапу Всеукраїнської краєзнавчої експедиції «Моя Батьківщина-Україна», відповідно  до Положення, з метою вдосконалення змісту, форм і засобів виховної роботи на кращих традиціях українського народу, формування гармонійно розвиненої особистості шляхом залучення дітей та молоді до активної діяльності з вивчення історичної та культурної спадщини, природного різноманіття рідного краю, ознайомлення з об’єктами заповідного фонду України.

            До міського оргкомітету надійшло 4 роботи  з  закладів загальної середньої освіти НВК-ліцей, №№10,11,14 за напрямами «Духовна спадщина мого народу», «Географія рідного краю», «Геологічними стежками України».

              На підставі вищезазначеного та згідно Положення проведення Всеукраїнської краєзнавчої експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина-Україна»

 

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити матеріали журі.

2. Нагородити переможців грамотами відділу освіти за напрямами:

     2.1. «Духовна спадщина мого народу»: краєзнавчий гурток «Пілігрім» Білицької ЗОШ І-ІІІ ст. №10,за роботу «Місто Білицьке: історія походження, факти, події, особистості» (керівник Харченко Л.А.) ; Борцова Анна, учениця 8 класу Білозерської ЗОШ І-ІІІ ст. №14, за роботу «Храм мого дитинства» (керівник Альошина А.О.)

     2.2. «Геологічними стежками»: Ворона Роксолана, учениця 8 класу, Водянської ЗОШ І-ІІІ ст. №11, за роботу «Крищталева вода джерела. Водойми рідного селища» (керівник Качина Я.А.)

3.Роботи переможців  надіслати до ІІ (обласного) етапу  Всеукраїнської краєзнавчої  експедиції  учнівської  молоді «Моя Батьківщина-Україна».

4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на головного спеціаліста відділу освіти Плужникову Е.О.

 

    Начальник відділу освіти                                      І.В.КАЛЬЧЕНКО

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар